lørdag den 12. januar 2013

Produktiv start på bloggen i det nye år

Er helt overrasker over så mange indlæg, jeg har fået postet her i årets start. Det var slet ikke planlagt, men pludselig var der bare en masse at vise frem og nogle tanker, der gerne ville udtrykkes med ord.

Jeg ved, at dette ikke er en ny stil her på bloggen - altså det med SÅ mange indlæg. Ved dog også, at det er ny stil, at jeg skriver noget mere om de tanker, jeg går og gør mig. Jeg kan rigtig godt lide at læse andre bloggeres tankeindlæg. Både fordi de er gode modstykker til krea-indlæggene, men også fordi de er fyldt med inspiration.

Så jeg håber, at I kære læsere her på bloggen, vil tage godt imod mine tankeindlæg.


2 kommentarer:

  1. Det kan du tro at vi vil Sidsel:)

    Rigtig god weekend til dig og dine kære:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Mia. Det er godt at høre.
      Håber, du og din familie får en skøn søndag!
      Kh. Sidsel.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...