onsdag den 14. november 2012

Navneranke

I anledningen af Aksels 1-års fødselsdag havde jeg lavet denne navneranke til ham. Bogstaverne er tegnet i frihånd, mens papiret er fra en Give Away, jeg vandt her. Jeg synes, den fungerer rigtig fint og hænger nu på karlekammerskabet, der huser Aksels tøj.


Nå ja, og så har vi rykket lidt rundt i soveværelset, så Aksels seng ikke længere står ved siden af min. Nu står den her:


Tænker, at væggen bag sengen kunne blive rigtig fin med dette tapet fra Retro Villa. Så det er skrevet på jule-ønskesedlen...

Skøn dag til Jer alle!

2 kommentarer:

  1. sød navneranke og sødt værelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak:) Selvom han deler værelse med os, synes jeg det fungerer rigtig godt. Rummet er stort nok til to rum i ét, så det er dejligt, at han alligevel har sit "eget".

      God aften.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...