mandag den 14. maj 2012

Mors dag

Jeg synes, at det med mors dag og fars dag er rigtig hyggeligt - det er en fin anledning for børnene til at være dem, der skal "give". De får en masse i hverdagen: kærlighed, mad, materielle ting osv. Og de giver en masse igen i hverdagen, men på mors dag og fars dag føler børnene, at det er (en del af) deres ansvar, at deres mor og far får en god dag. Og jeg tror på, at ansvar (der er tilpasset barnets alder) er godt. Når det så er sagt, så er selve mors dags gaven for mig, noget der skal være rart at give og modtage.


Så til min mor gav jeg sammen med min lillebror, denne kurv:
To spanske marguritter og flødeboller fra Frellsen fordi min mor elsker blomster og chokolade.

Jeg selv var så heldig at få:
Romsmåkager, Dumle chokolade, lupinfrø og det smukkeste fad, min mand selv har snittet.

Jeg er bare så lykkelig for min dejlige søn og skønne mand. Tak for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...