fredag den 30. december 2011

Glædelig Jul og Godt Nytår

Hermed årets sidste indlæg på bloggen... I morgen er det årets sidste dag og dermed er det tid til at gøre status over året det gik. 2011 er simpelthen fløjet afsted her hos os, hvor årets største begivenhed uden sammenligning var vores søns fødsel sidst i oktober. At han er kommet til, er det største og dejligste der er sket i mit og min mands liv. Vi priser os lykkelige for ham og nyder hver dag sammen med ham. Ligesom vi nyder hver dag sammen med hinanden. 
Forud for 2012 har vi lavet tre løfter, som skal præge det nye år:
- Hold budgettet: Mest fordi vi gerne vil spare noget mere op...
- Lav selv hverdagslækkerierne: For at slippe for alle e-numrene og fordi det er hyggeligt selv at bage og lave andre lækkerier...
- Mere DIY-tid: Fordi det giver os energi og glæder, fordi det er sjovt og lærerigt...
Jeg glæder mig til at blogge noget mere i 2012 og følge med i alle de kreative idéer, der fødes i blogland.
Med ønsket om en velsignet jul og et lykkebringende nytår, siger jeg tak for året der gik.

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket fint det fanns här! Hit kommer jag absolut tillbaka! Gott nytt år!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...