mandag den 14. februar 2011

Tildelt Award

Har modtaget denne fine award...
...fra Else Fogt med bloggen:

Tusinde tak!

Udfordringen var at svare på disse spørsmål:
1. Tag den nærmeste bog og slå op på side 18, linje 4. Hvad står der?  
"...tag befolkningerne både i Sverige-Norge og i Danmark, og så var det ikke godt..."
2. Hvad var det sidste, du så på tv?
En meget underlig fransk gyser som jeg faldt i søvn til i går.
3. Bortset fra computeren hvad hører du så nu?
Vinden der rusker udenfor.
4. Hvornår var du sidst ude og hvad gjorde du da?
I weekenden da jeg var på et stort dejligt loppemarked.
5. Hvad har du på nu? 
 Sort nederdel og en lyseblå/hvid-stribet bluse.
6. Hvad var den sidste filmen du så?
Den omtalte franske gyser.
7. Hvis du skulle overveje at flytte til udlandet?
Skulle det være til den svenske skærgård.
Awarden skal videresendes til syv andre bloggere. 
Jeg har valgt nedenstående, der så igen skal videresende til syv:








2 kommentarer:

  1. Tusinde tak;o) Det var sødt af dig:o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden... Dejligt... Har lige kigget lidt rundt hos dig og jeg tror at jeg har dit ynglingstapet, hvis du er interesseret i at købe lidt...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...