onsdag den 23. februar 2011

Skønne loppefund... (og lidt nyt)

I løbet af den seneste tid har vi gjort nogle skønne loppefund. Der er bare en ganske særlig charme ved at finde nogle brugbare ting og sager fra en svunden tid. Jeg elsker det!
Så her kommer lige et par billeder...
Jeg kan afsløre det med det samme - dåser er en passion for mig. De er så smukke og hyggelige, og skaber en masse stemning, når de står på hylderne!

Håber, de små børn der kommer hos os, vil synes ligeså godt om dette fine gamle puslespil, som jeg gør.

Tror ikke, disse smukke gamle klodser skal bruges til leg. Men med tiden skal de charmerende billeder forhåbentlig op at hænge...

Gamle rammer kan jeg bare ikke få nok af. 

Selvom det er så som så med antallet af glasflaske sodavand, er det da rart at have muligheden for at sætte sådan en fin gammel patentprop på - lige i den farve man vil.

Den lille flødekande er til, når der kommer gæster. De fire små sølvbakker bruges pt. som skåner til vores glas og krus, når de skal stå steder, der ikke tåler varme/våde ting.

Smukt gammelt "sølv" fad der er ideelt til at have lys og nips på.

Også blev der også købt lidt nyt fra Nordhjem.dk - fire lækre håndklæder, der kan give spræl på badeværelset.

2 kommentarer:

  1. Hejsa.. Jeg har et stykke smølfestof tilbage på 0,83x1,0 m tilbage, hvis du kunne være interreseret i det hele eller et mindre stykke.
    MVH Berit

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre sager! ER vild med dåserne! Jeg faldt over dit navn på Krudtuglens mors blog, hvor du havde skrevet en kommentar. Kan se du også er forholdsvis ny blogger. Jeg har været her siden december, og man bliver virkelig bidt af at snuse rundt og lade sig inspirere. Måske du en dag har lyst til at kikke forbi hos mig..
    Klem på en kold fredag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...